Deltagere og organisering
Hvem er vi? Læs med her
Organisering
Projektet forankres i Syddjurs Kommune, som ejer og driver projektet.
Projektet udføres som et samarbejde mellem Syddjurs Kommune, Sønderborg Kommune, Aarhus Kommune, Slagelse Kommune og Favrskov Kommune.
Styregruppe
- Formand og Projektejer Rune Asmussen, Chef for Teknik og Miljø, Syddjurs Kommune
- Jon Badstue, Leder af IT og Digitalisering, Syddjurs Kommune
- Søren Jensen, Strategi- og Udbudschef, Sønderborg Kommune
- Steen Bligaard, Sektionsleder Kørselskontoret, Aarhus Kommune
- Henrik Krøyer Larsen, Indkøb- og Forsikringschef, Slagelse Kommune
- Henrik Brix, IT-chef, Favrskov Kommune
- Inge Speiermann-Vognsen, Markeds- og Innovationschef, Kombit, Sekretariat for projektet
- Henrik Bojsen, Product Owner og overordnet projektleder, Syddjurs Kommune
- Maja Friberg, Koordinator, Syddjurs Kommune
Projektgruppe
- Henrik Bojsen, Chefkonsulent, Syddjurs Kommune
- Maja Friberg, Digitaliseringskonsulent, Syddjurs Kommune
- Dan Lauritsen, GIS-konsulent, Syddjurs Kommune
- Lars Bagger, Specialist, Transportkontoret, Sønderborg Kommune
- Louise S. Sørensen, Fagkoordinator, Sønderborg Kommune
- Jesper Schmidt, Digitaliseringskonsulent, Sønderborg Kommune
- Lasse Mølholt Jensen, Finansøkonompraktikant, Sønderborg Kommune
- Brian Lindberg, Administrativ koordinator og Controller, Aarhus Kommune
- Joachim Daus-Petersen, Fleet Manager, Aarhus Kommune
- Christina Grauengaard, Flådekoordinator, Slagelse Kommune
- Jesper Vind Troelsen, Udviklingskonsulent, Slagelse Kommune
- Thomas Vinther Andersen, Faglig Koordinator, Favrskov Kommune
- Peter Binderup, IT-arkitekt og Udvikler, Favrskov Kommune