Deltagere og organisering

Hvem er vi? Læs med her

Organisering

Projektet forankres i Syddjurs Kommune, som ejer og driver projektet.
Projektet udføres som et samarbejde mellem Syddjurs Kommune, Sønderborg Kommune, Aarhus Kommune, Slagelse Kommune og Favrskov Kommune.

Styregruppe

  • Formand og Projektejer Rune Asmussen, Chef for Teknik og Miljø, Syddjurs Kommune
  • Jon Badstue, Leder af IT og Digitalisering, Syddjurs Kommune
  • Søren Jensen, Strategi- og Udbudschef, Sønderborg Kommune
  • Steen Bligaard, Sektionsleder Kørselskontoret, Aarhus Kommune
  • Henrik Krøyer Larsen, Indkøb- og Forsikringschef, Slagelse Kommune
  • Henrik Brix, IT-chef, Favrskov Kommune
  • Inge Speiermann-Vognsen, Markeds- og Innovationschef, Kombit, Sekretariat for projektet
  • Henrik Bojsen, Product Owner og overordnet projektleder, Syddjurs Kommune
  • Maja Friberg, Koordinator, Syddjurs Kommune


Projektgruppe

  • Henrik Bojsen, Chefkonsulent, Syddjurs Kommune
  • Maja Friberg, Digitaliseringskonsulent, Syddjurs Kommune
  • Dan Lauritsen, GIS-konsulent, Syddjurs Kommune
  • Lars Bagger, Specialist, Transportkontoret, Sønderborg Kommune
  • Louise S. Sørensen, Fagkoordinator, Sønderborg Kommune
  • Jesper Schmidt, Digitaliseringskonsulent, Sønderborg Kommune
  • Lasse Mølholt Jensen, Finansøkonompraktikant, Sønderborg Kommune
  • Brian Lindberg, Administrativ koordinator og Controller, Aarhus Kommune
  • Joachim Daus-Petersen, Fleet Manager, Aarhus Kommune
  • Christina Grauengaard, Flådekoordinator, Slagelse Kommune
  • Jesper Vind Troelsen, Udviklingskonsulent, Slagelse Kommune
  • Thomas Vinther Andersen, Faglig Koordinator, Favrskov Kommune
  • Peter Binderup, IT-arkitekt og Udvikler, Favrskov Kommune